Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.Waga problematyki w obszarze kulturoznawstwa nie wymaga szerszego uzasadnienia: gra i zabawa plasują się w centrum kultury popularnej nastawionej na dostarczanie Erlebnis - doznań i przeżyć. (...) Książka jest ponadto znakomitym wprowadzeniem do technokultury, pokazuje, że uproszczeniem jest twierdzenie, iż technika wchłania kulturę, znamionując tym samym prymat technosfery: sprawności i kompetencji, nad logosferą - sferą wartości, sensów, znaczeń.Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza KrzysztofkaTemat jest niezwykle trudny, bowiem nie tylko relatywnie nowy, mało więc eksplorowany, ale także zmienny i wielowymiarowy. Skupia jak w soczewce współczesne problemy mediamorfozy.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-KlasKsiążka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.Waga problematyki w obszarze kulturoznawstwa nie wymaga szerszego uzasadnienia: gra i zabawa plasują się w centrum kultury popularnej nastawionej na dostarczanie Erlebnis - doznań i przeżyć. (...) Książka jest ponadto znakomitym wprowadzeniem do technokultury, pokazuje, że uproszczeniem jest twierdzenie, iż technika wchłania kulturę, znamionując tym samym prymat technosfery: sprawności i kompetencji, nad logosferą - sferą wartości, sensów, znaczeń.Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza KrzysztofkaTemat jest niezwykle trudny, bowiem nie tylko relatywnie nowy, mało więc eksplorowany, ale także zmienny i wielowymiarowy. Skupia jak w soczewce współczesne problemy mediamorfozy.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasaa
Magda, Paweł i Ty to książka niezwykła nie tylko dlatego, że opowiada o niesamowitych przygodach, jakie mieli Magda i Paweł podczas wakacji. Niezwykłość tej książki polega na tym, że tworzyć możesz ją i Ty - pisząc, rysując, rozwiązując łamigłówki i zagadki. Jeśli zabierzesz ją ze sobą na wakacje, na pewno nie zabraknie Ci dobrej zabawy!
PRZEZNACZ.:
Lektura dla kl. 2 szkoły podstawowej.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Minecraft : poradnik dla początkujących Tytuł oryginału: "Biginner`s Handbook ".
AUTOR:
Milton, Stephanie.
POZ/ODP:
[written by Stephanie Milton with help from Paul Soares Jr and Jordan Maron ; illustrations by Joe Bolder, [>>] James Burlinson, Steffan Glynn, Paul Soares Jr and Jordan Maron ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer].
Blisko trzy miliony egzemplarzy sprzedanych na całym świecie! NACIŚNIJ MNIE szybko stała się międzynarodowym hitem, a jej autor - Herve Tullet - jednym z najbardziej znanych i uwielbianych autorów książek dla dzieci. Interaktywna, kreatywna, edukacyjna - zachęca dzieci oraz dorosłych do wspólnej zabawy i nauki. To książka, którą trzeba przekręcać, na którą trzeba dmuchać, której trzeba klaskać... NACIŚNIJ MNIE została zaliczona do 10 najlepszych książek dla dzieci wg Amazon.com oraz do 11 najlepszych książek przez opiniotwórczy blog Huffington Post. Nagroda Główna w kategorii Kultura w konkursie Świat Przyjazny Dziecku zorganizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. Laureat plebiscytu czytelników miesięcznika "Dziecko" (AGORA) - NAJLEPSZY PRODUKT ROKU - w kategorii "Najlepsza książka dla dzieci". Wydanie polsko-francuskie. W serii ukazały się m.in.: KOLORY, FIGLE MIGLE, OCH! KSIĄŻKA PEŁNA DŹWIĘKÓW, TURLUTUTU MAGICZNE PRZYGODY, TURLUTUTU NA WAKACJACH, ABRAKADABRA TURLUTUTU!
UWAGI:
Tyt. wg okł. Tekst równoległy w języku polskim, francuskim.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Podróż dookoła świata - wielu o tym marzy, niewielu ma na to czas, a tylko nieliczni kiedykolwiek realizują takie marzenie. Pewnie dlatego, że za jednym zamachem to bardzo długo trwa. Danuta Gryka podzieliła sobie świat na porcje - wtedy jest łatwiej okrążyć Ziemię. Z Polski do Turcji, dalej do Nepalu, do Wietnamu, Australii, Nowej Zelandii, Ameryki Południowej... Dziesięć miesięcy przygody. Dziesięć miesięcy przemieszczania się autostopem, lokalnymi autobusami i koleją. Dziesięć miesięcy i cały świat dookoła to trochę za dużo na jedną książkę. Dlatego ja też zrobiłem z tego dwie porcje: teraz dostają Państwo "Pół świata", a następnym razem dostaną "Resztę...". [Wojciech Cejrowski]