Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine’a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Docierają do kolejnego miasta i dowiadują się, że jest ono oblężone przez creepery. Starając się pomóc osadnikom, trójka bohaterów odkrywa straszną prawdę: ataki potworów są sterowane przez kogoś opętanego żądzą władzy.
UWAGI:
Stanowi cz. 3 cyklu, cz. 1 pt.: Herobrine powstaje, cz. 2 pt.: Portal. W haśle nazwa właśc. Steve DeWinter, na s. tyt. pseud. aut.: S.D. Stuart. Na okł.: nikt nie jest bezpieczny.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine`a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrole nad całym Internetem. W drodze do Silverrock spotykają smoka i dokonują kolejnego niepokojącego odkrycia. Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści "Herobrine powstaje" oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, "Przygody w świecie Minecrafta" rozrosły się w serie książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii. Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine`a przed podbojem świata Minecrafta? Czy ludzkość znajdzie się na łasce jednego z najpotężniejszych bossów gier wideo, jacy kiedykolwiek zostali stworzeni?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Akcja rozpoczyna się w momencie, w którym kończy się otwierająca dziewięciotomową serię powieść "Herobrine powstaje". Josh i Andre przygotowują się do wkroczenia w świat Minecrafta - odrębną od naszej, kompletną rzeczywistość gry. Jaki mają cel? Powstrzymać Herobrine’a, zanim ON rozpocznie walkę z ludzkością. Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści Herobrine powstaje oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, "Przygody w świecie Minecrafta" rozrosły się w serię książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii. Czy trójce dziesięciolatków - Joshowi, Andremu i Suzy - uda się powstrzymać Herobrine’a przed podbojem świata Minecrafta? Czy ludzkość znajdzie się na łasce jednego z najgroźniejszych bossów gier wideo, jacy kiedykolwiek zostali stworzeni?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu. - Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua - Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta - Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych - Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki - Zaawansowane zagadnienia - Rozwiązanie każdego zadania
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni